Veelgestelde vragen
Navigeer door onze uitgebreide FAQ-sectie, ontworpen om al uw vragen over verzending, retournering en bestelprocessen gemakkelijk te beantwoorden.
Verzending
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over verzending, retourneren en ruilen
Hoe lang duurt verzending?
De verzendtijden variëren afhankelijk van uw locatie en het specifieke bestelde product. Over het algemeen worden bestellingen binnen 5-7 werkdagen geleverd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een trackingnummer via e-mail, zodat u de reis van uw pakket naar uw voordeur kunt volgen.
Wat is uw retourbeleid?
We accepteren retourzendingen binnen 14 dagen na levering, op voorwaarde dat de artikelen zich in de originele staat bevinden en het wordt ten zeerste aanbevolen om in de originele verpakking te retourneren. Neem voor een retourautorisatie contact op met onze klantenservice via support@ewphome.com voordat u producten terugstuurt.
Hoe retourneer ik een defect of beschadigd artikel?
Retourzendingen worden niet gedekt door EWP Home, tenzij er een probleem is met de ontvangen artikelen. Dit moet binnen 48 uur na aankoop worden gemeld. Neem contact op met onze klantenservice voor een retourautorisatie voordat u een product terugstuurt. U kunt ons bereiken op support@ewphome.com
Wat als ik het product heb aangepast?
Houd er rekening mee dat op maat gemaakte artikelen niet kunnen worden geretourneerd. Als u een uniek probleem of verzoek heeft, neem dan contact met ons op via e-mail op support@ewphome.com .
Bestellingen
Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen over bestellingen
hoe plaats ik een bestelling?
Bestellingen kunnen direct via onze website worden geplaatst. Selecteer eenvoudig uw artikelen, voeg ze toe aan uw winkelwagentje en ga verder met afrekenen waar u uw verzendgegevens en betalingsgegevens invult.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
We raden u aan zo snel mogelijk contact op te nemen met ons klantenserviceteam via support@ewphome.com om wijzigingen of annuleringen aan te vragen. Houd er rekening mee dat zodra het product is verzonden, we de annulering of wijzigingen niet kunnen garanderen.
Welke betaalmethoden accepteert u?
Wij accepteren alle gangbare creditcards en bepaalde directe bankoverschrijvingsdiensten. De betalingsopties kunnen variëren afhankelijk van uw regio en zijn te vinden onderaan de webpagina en op onze afrekenpagina.
Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig als ik via uw site bestel?
Absoluut. We gebruiken SSL-codering om uw persoonlijke en betalingsgegevens te beschermen. Uw privacy en veiligheid zijn onze topprioriteiten.
Wat moet ik doen als ik mijn orderbevestiging niet heb ontvangen?
Als u binnen enkele uren na het plaatsen van uw bestelling geen e-mail ter bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, controleer dan uw spammap. Als deze er niet bij staat, neem dan contact op met onze klantenservice om er zeker van te zijn dat uw bestelling correct is verwerkt.
support@ewphome.com